Dostali ste od nás list?

Pomôžeme vám.

Ak ste od nás dostali výzvu na zaplatenie inkasa, dôvodom môže byť, že ste zabudli včas zaplatiť nejakú faktúru. Ak chcete zaplatiť, vždy je najlepšie použiť údaje uvedené v našom liste, aby bola platba správne zaplatená. V prípade otázok sa neváhajte na nás obrátiť.

Ak nedokážete zaplatiť čo najskôr sa na nás obráťte. Nedokázať zaplatiť pohľadávku je bežná situácia a nie ste jediný(-á). Ak nemáte možnosť zaplatiť celú pohľadávku naraz, obráťte sa na nás, aby sme spoločne našli riešenie, napríklad splátkový kalendár.

Chcem zaplatiť

Ponúkame rôzne možnosti platby –napríklad bankový prevod, platba poštovou poukážkou alebo vklad na náš bankový účet. Údaje o platbe nájdete vo výzve, ktorú sme vám poslali alebo po prihlásení sa do časti Moje stránky.

Zaplatiť teraz

Nedokážem zaplatiť

Ak nemáte práve peniaze na splatenie pohľadávky, je dôležité, aby ste sa s nami čo najskôr spojili a pokúsime sa nájsť spoločné riešenie.

Zákaznícky servis

Bola moja platba zaregistrovaná

Trvá to zvyčajne 1 až 3 bankové / pracovné dni, kým platba dorazí k nám. Ak si chcete overiť platbu, ozvite sa nám alebo sa prihláste do časti Moje stránky.

Moje stránky