Zákaznícky servis

Ako vám môžeme pomôcť? Tu nájdete odpovede na vaše otázky. Ak ste nenašli, to čo hľadáte, neváhajte sa na nás obrátiť!

  • Čo je potvrdenie o uzatvorení?

    Potvrdenie o uzatvorení je potvrdením o uhradení danej pohľadávky. To však nemusí nevyhnutne znamenať, že všetky vaše pohľadávky sú zaplatené. Ak tomu nerozumiete, obráťte sa na nás, radi vám všetky nejasnosti vysvetlíme!

  • Čo znamená platobný príkaz?

    Keď bežná spoločnosť alebo spoločnosť na inkaso pohľadávok vedie pohľadávku, o ktorej zaplatenie sa snaží, môže požiadať o vystavenie platobného príkazu. Znamená to, že daný prípad bol predložený na súd.

  • Akú čiastku ešte mám zaplatiť?

    Obráťte sa na nás a spoločne si prezrieme váš prípad.

  • Registruje sa moja platba?

    Pripísanie platby na náš účet spravidla trvá 1 – 3 pracovné dni. Je dôležité, aby ste niekoľko dní pred termínom splatnosti platby zaplatili požadovanú čiastku, aby ste mali istotu, že sme peniaze včas dostali.

  • Aká je celková výška môjho dlhu voči vám?

    Obráťte sa na nás a spoločne si prezrieme váš prípad. Môžete tak učiniť telefonicky alebo poštou.

  • Mám mnoho dlhov, aké mám možnosti?

    Môže sa to stať každému, nie ste v tom sami. Ak máte mnoho dlhov, ktoré musíte zaplatiť, odporúčame, aby ste sa na nás čo najskôr obrátili. Spolu sa pokúsime nájsť riešenie vhodné pre vás a vašu situáciu.

Chceli by ste, aby sme vám zavolali späť?

Číslo vášho prípadu nájdete v liste od nás.

+421